...

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم ...

...

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم ...

...

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم، هو خیر ناصر و معین ...

چند مدته هنگم، دنبال یه جواب مسئله میگشتم؛
دیدم برای جوابش باید از یه معادله دیگه حد بی نهایت بگیرم ولی اون معادله حد بی نهایت نداره، برای همین باید تبدیلش کنم به یه معادله ای که حدش بشه بی نهایت ...

اون معادله "پژمان" هستش ...

یه راه پیدا کردم ولی ازش زیاد چیزی سر در نمیارم، اهل فن گفتن بهترین راهه و نزدیکترین راهه، اونم اینه که "پژمان" تبدیل بشه به "عبدالحسین" ؛
اگه اینجوری بشه حدش میشه بی نهایت اما نمیدونم چطوری میشه تبدیلش کرد؛
دارم تلاشمو می کنم؛
خیلی هم غلط دارم؛
بعضی موقعا میفهمم خیلی از راه رو اشتباه رفتم، شما هم میتونید منو کمک کنید؟؟
اگه چیزی می دونید، اگه چیزی میتونید

لطفا کـــــمــــکم کـــنـیـد،
لــطـــفــــــا کـــــــــــــمــــــــــــکــــــــــم کــــــنـــــــــــیـــــــــــد ...


من اینجا خروجی های تابع این معادله رو مِیذارم، شما در مورد خروجی هاش نظر بدین؛
به امید خدا و توجه اهل فن و کمک شما دوستان بشه این حد بینهایت رو بگیریم و بتونیم ازش جواب بگیریم ....


صمیمونه از همتون سپاس گذارم ...

  • پژمان کریمی

نظرات  (۱)

علی یارت عبدالحسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی